پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225882
رونمايي از خريد جديد پرسپوليس+عکس
تاریخ انتشار : 1395/05/19 16:33:05
نمایش : 1483
دروازه بان جديد پرسپوليسي ها امروز در تهران حضور يافت و براي انجام تست هاي پزشکي به ايفمارک رفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بوژيدار رادوشويچ دروازه‌بان جديد و کروات سرخ پوشان صبح امروز به تهران آمد تا در صورت توافق با مديران اين باشگاه و البته قبولي در تست پزشکي اين باشگاه، قرار خود را با اين تيم منعقد کند.

 

پس از حضور اين دروازه بان در تهران، وي به ايفمارک رفت و هم اکنون مشغول انجام تست هاي پزشکي است، رادوويچ اهل اسپيلت کرواسي و 27 ساله است وي پيش از پيوستن به جمع پرسپوليسي ها در تيم هايدوک اشپيلت کرواسي حضور داشت.  

 

دروازه بان جديد پرسپوليسي ها، در اين فصل نيز 4 بازي براي تيم دبرسن مجارستان انجام داد که آخرين آنها حضور در بازي پلي آف يورو ليگ در بازي هفته پيش بوده است. او در 4 ديدار دور مقدماتي يوروليگ در دو ديدار کلين شيت و دروازه بسته نگه داشته است.

 

پرسپوليسي ها نيم فصل ليگ پانزدهم نيز خواستار همين دروازه بان شده بودند اما با مخالفت باشگاه مجارستاني روبرو شده بودند و مشکل رضايت نامه مانع از پيوستن رادوشويچ به پرسپوليس شد و سرخ پوشان نيز الکساندر لوبانوف را به عضويت خود درآوردند.

 

چندي پيش الکساندر لوبانوف، دروازه بان ازبکستاني پرسپوليسي ها از اين تيم جدا شد تا سرخ پوشان تلاش خود را براي پيدا کردن يک دروازه بان جديد آغاز کنند و در نهايت با اين دروازه کروات به توافق رسيدند.

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html